Marketing mix of product line

Thesis title: Marketingový mix výrobkové řady
Author: Záhoříková, Zuzana
Thesis type: Diplomová práce
Supervisor: Vávra, Oldřich
Opponents: Koudelka, Jan
Thesis language: Česky
Abstract:
Diplomová práce se zabývá analýzou marketingového mixu výrobkové řady Enja Body Control Program společnosti Dermacol, jež nabízí produkty zpevňující péče a je jednou ze stěžejních řad značky. K analýze bylo využito McCarthyho členění nástrojů marketingového mixu. První kapitoly jsou věnovány představení společnosti v průběhu času a marketingové teorii. Jelikož problematika zpevňující péče je součástí trhu tělové kosmetiky, tuto oblast přibližuje třetí kapitola práce (členění, sezónnost, zákazníky trhu). Následující čtyři kapitoly jsou řazeny podle členění nástrojů marketingového mixu dle "4 P". Součástí práce je dotazníkové šetření na téma trh tělové kosmetiky, resp. zpevňující péče, určené ženám a dívkám ve věku 15 let a více. Hlavním cílem je porovnat nastavení nástrojů společnosti Dermacol a jak toto vnímají spotřebitelky (ideální obal produktu, povědomí o značce, cenová úroveň versus kvalita, české versus zahraniční značky tělové kosmetiky, efektivnost distribuce a účinnost komunikace aj).
Keywords: výrobková řada; marketingový mix; marketing
Thesis title: Marketing mix of product line
Author: Záhoříková, Zuzana
Thesis type: Diploma thesis
Supervisor: Vávra, Oldřich
Opponents: Koudelka, Jan
Thesis language: Česky
Abstract:
The dissertation is concerned with the analysis of the marketing mix of the czech cosmetic company Dermacol, in the concrete its products of firming care Enja Body Control Program. The objective is to review present application of marketing instruments and confront it with the opinion of consumers (design of product, comparison of czech anf foreign brands, price level, effectiveness of distribution and comunication etc.).
Keywords: marketing; product line; marketing mix

Information about study

Study programme: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Type of study programme: Magisterský studijní program
Assigned degree: Ing.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of Business Administration
Department: Department of Marketing

Information on submission and defense

Date of assignment: 12. 3. 2008
Date of submission: 30. 5. 2009
Date of defense: 27. 5. 2009
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/14101/podrobnosti

Files for download

Main text
Private file
Download
    Last update: