Psychological aspects of business

Thesis title: Psychologické aspekty obchodní činnosti
Author: Jaďuď, Martin
Thesis type: Bakalářská práce
Supervisor: Králová, Tereza
Opponents: Lukeš, Martin
Thesis language: Česky
Abstract:
Tato práce popisuje pracovní pozici telefonního operátora v call centru. Jaké osobnostní předpoklady by měl splňovat pro tuto práci.Jak probíhájí výběrová řízení, školení, motivace. Praktická část popisuje dvě nadnárodní společnosti v případových studiích.
Keywords: call centrum; telefonní operátor; prodej po telefonu
Thesis title: Psychological aspects of business
Author: Jaďuď, Martin
Thesis type: Bachelor thesis
Supervisor: Králová, Tereza
Opponents: Lukeš, Martin
Thesis language: Česky
Abstract:
This work describes a telephone operator's job in a call center. What personal skills should be for this work. The practical part describes the two multinational companies in the case studies.
Keywords: call center; telephone sales; telephone operator

Information about study

Study programme: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Type of study programme: Bakalářský studijní program
Assigned degree: Bc.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of Business Administration
Department: Department of Managerial Psychology and Sociology

Information on submission and defense

Date of assignment: 17. 12. 2009
Date of submission: 1. 5. 2010
Date of defense: 3. 6. 2010
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/23829/podrobnosti

Files for download

    Last update: