Marketing strategy of Měšťanský pivovar v Poličce, a.s

Thesis title: Marketingová strategie Měšťanského pivovaru v Poličce a.s
Author: Navrátilová, Pavla
Thesis type: Bakalářská práce
Supervisor: Zeman, Jiří
Opponents: Geschmay, Jan
Thesis language: Česky
Abstract:
Ve své bakalářské práci se zaměřuji na marketingovou strategii Měšťanského pivovaru v Poličce a provádím její analýzu pomocí marketingových nástrojů. Na jejím základě dávám pivovaru doporučení, jak svoji marketingovou strategii vylepšit. V teoretické části práce blíže seznamuji se strategickým marketingem a jednotlivými nástroji a metodami použitými v bakalářské práci.
Keywords: pivo; pivovarnictví; malý pivovar; Měšťanský pivovar v Poličce; marketingová strategie
Thesis title: Marketing strategy of Měšťanský pivovar v Poličce, a.s
Author: Navrátilová, Pavla
Thesis type: Bachelor thesis
Supervisor: Zeman, Jiří
Opponents: Geschmay, Jan
Thesis language: Česky
Abstract:
The thesis focuses on the marketing strategy of Mešťanský pivovar v Poličce, a. s. (The Citizen's brewery in Polička, a.s.) and carry out its analysis by using marketing tools. Based on the analysis I give the brewery recommendations how to improve its strategy. In the theoretical part of thesis I introduce more closely discipline of strategic marketing and its instruments and methods used.
Keywords: beer; brewing; small brewery; Měšťanský pivovar v Poličce; marketing strategy

Information about study

Study programme: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Type of study programme: Bakalářský studijní program
Assigned degree: Bc.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of International Relations
Department: Department of Retailing and Commercial Communications

Information on submission and defense

Date of assignment: 12. 1. 2010
Date of submission: 30. 4. 2010
Date of defense: 29. 6. 2010
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/24122/podrobnosti

Files for download

    Last update: