Marketingová strategie Měšťanského pivovaru v Poličce a.s

Název práce: Marketingová strategie Měšťanského pivovaru v Poličce a.s
Autor(ka) práce: Navrátilová, Pavla
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Zeman, Jiří
Oponenti práce: Geschmay, Jan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Ve své bakalářské práci se zaměřuji na marketingovou strategii Měšťanského pivovaru v Poličce a provádím její analýzu pomocí marketingových nástrojů. Na jejím základě dávám pivovaru doporučení, jak svoji marketingovou strategii vylepšit. V teoretické části práce blíže seznamuji se strategickým marketingem a jednotlivými nástroji a metodami použitými v bakalářské práci.
Klíčová slova: pivo; pivovarnictví; malý pivovar; Měšťanský pivovar v Poličce; marketingová strategie
Název práce: Marketing strategy of Měšťanský pivovar v Poličce, a.s
Autor(ka) práce: Navrátilová, Pavla
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Zeman, Jiří
Oponenti práce: Geschmay, Jan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The thesis focuses on the marketing strategy of Mešťanský pivovar v Poličce, a. s. (The Citizen's brewery in Polička, a.s.) and carry out its analysis by using marketing tools. Based on the analysis I give the brewery recommendations how to improve its strategy. In the theoretical part of thesis I introduce more closely discipline of strategic marketing and its instruments and methods used.
Klíčová slova: beer; brewing; small brewery; Měšťanský pivovar v Poličce; marketing strategy

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 12. 1. 2010
Datum podání práce: 30. 4. 2010
Datum obhajoby: 29. 6. 2010
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/24122/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: