Product analysis of the company Pfanner, spol. s r.o

Thesis title: Analýza sortimentu firmy Pfanner, s.r.o
Author: Sotáková, Jana
Thesis type: Diploma thesis
Supervisor: Vávra, Oldřich
Opponents: Koudelka, Jan
Thesis language: Slovensky
Abstract:
Diplomová práca je zameraná na analýzu sortimentu firmy Pfanner, s.r.o.. Praktická časť práce rozoberá jednotlivé zložky výrobku, porovnáva firmu a značku Pfanner s najbližším konkurentom a jeho výrobkami, firmou Rauch Rankweil a následne analyzuje situáciu na trhu džúsov, nektárov a sýtených nápojov.V neposlednom rade sa venuje konkurenčným firmám spoločnosti Pfanner, s.r.o., ich postaveniu a vývoji tržného podielu na trhu a to aj z pohľadu jednotlivých typov predajní.
Keywords: Pfanner; analýza; sortiment
Thesis title: Analýza sortimentu firmy Pfanner, s.r.o
Author: Sotáková, Jana
Thesis type: Diplomová práce
Supervisor: Vávra, Oldřich
Opponents: Koudelka, Jan
Thesis language: Slovensky
Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na analýzu sortimentu firmy Pfanner, s.r.o.. Praktická část práce rozebírá jednotlivé složky výrobku, porovnává firmu a značku Pfanner s nejbližším konkurentem a jeho výrobky, firmou Rauch Rankweil a následně analyzuje situaci na trhu džusů, nektarů a sycených nápojů. A v neposlední řadě se věnuje konkurenčním firmám společnosti Pfanner, s.r.o., jejich postavení a vývoji tržního podílu a to i z pohledu jednotlivých typů prodejen.
Keywords: Pfanner; analýza; sortiment
Thesis title: Product analysis of the company Pfanner, spol. s r.o
Author: Sotáková, Jana
Thesis type: Diploma thesis
Supervisor: Vávra, Oldřich
Opponents: Koudelka, Jan
Thesis language: Slovensky
Abstract:
The diploma thesis focuses on the product analysis of the company Pfanner, spol. s r.o. The practical part of the thesis handles with individual components of the product and compares firm and brand-name Pfanner with his nearest competitor and his products, the company Rauch Rankweil. Afterwards, thesis analyses the situation on the market of juices, nectars and sparkling beverages. The final assessment is focused on the competitors' performance on the market and their evaluation of sales value in the specific types of outlets.
Keywords: analysis; Pfanner; product

Information about study

Study programme: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Type of study programme: Magisterský studijní program
Assigned degree: Ing.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of Business Administration
Department: Department of Marketing

Information on submission and defense

Date of assignment: 4. 3. 2010
Date of submission: 30. 10. 2010
Date of defense: 2. 2. 2011
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/25460/podrobnosti

Files for download

    Last update: