Launch of the new product in BeBe Dobré ráno range

Thesis title: Launch nového produktu v rade BeBe Dobré ráno
Author: Frančáková, Zuzana
Thesis type: Diploma thesis
Supervisor: Postler, Milan
Opponents: Nosková, Veronika
Thesis language: Slovensky
Abstract:
Záverečná práca na tému "Launch nového produktu v rade BeBe Dobré ráno" popisuje vývoj a uvedenie novinky BeBe Dobré ráno extracereálne na trh. Cieľom tejto práce bolo zhodnotiť launch novinky a na základe výsledkov vlastného dotazníkového šetrenia navrhnúť stratégiu pre ďalší prípadný launch nového produktu v rade BeBe Dobré ráno. Teoretická časť práce vysvetľuje kľúčové pojmy ako značka, strategické riadenie značky a inovácie. Praktická časť je zameraná hlavne na vývoj a launch novinky BeBe Dobré ráno extracereálne, no čitatelia sa čoto dozvedia aj o značke BeBe Dobré ráno a spoločnosti Opavia.
Keywords: Značka; Inovácia; BeBe Dobré ráno
Thesis title: Launch nového produktu v řadě BeBe Dobré ráno
Author: Frančáková, Zuzana
Thesis type: Diplomová práce
Supervisor: Postler, Milan
Opponents: Nosková, Veronika
Thesis language: Slovensky
Abstract:
Závěrečná práce na téma "Launch nového produktu v řadě BeBe Dobré ráno" popisuje vývoj a uvedení novinky BeBe Dobré ráno extracereální na trh. Cílem této práce bylo zhodnotit launch novinky a na základě výsledků vlastního dotazníkového šetření navrhnout strategii pro další případný launch nového produktu v řadě BeBe Dobré ráno. Teoretická část práce vysvětluje klíčové pojmy jako značka, strategické řízení značky a inovace. Praktická část je zaměřená hlavně na vývoj a launch novinky BeBe Dobré ráno extracereální. Práce také obsahuje informace o samotné značce BeBe Dobré ráno a společnosti Opavia.
Keywords: Inovace; BeBe Dobré ráno; Značka
Thesis title: Launch of the new product in BeBe Dobré ráno range
Author: Frančáková, Zuzana
Thesis type: Diploma thesis
Supervisor: Postler, Milan
Opponents: Nosková, Veronika
Thesis language: Slovensky
Abstract:
The master thesis "Launch of the new product in BeBe Dobré ráno range" describes development and launch of the new BeBe Dobré ráno extracereal on the market. The aim of the thesis is to evaluate launch of the novelty and based on the results of the research, propose the strategy for next possible launch in BeBe Dobré ráno range. The theoretical part of the thesis explains key terms as brand, strategic brand management and innovations. Practical part is focused mainly on development and launch of the novelty BeBe Dobré ráno extracereal, but the readers can also gain some acknowledge about BeBe Dobré ráno brand and Opavia company.
Keywords: Brand; BeBe Dobré ráno; Innovation

Information about study

Study programme: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Type of study programme: Magisterský studijní program
Assigned degree: Ing.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of International Relations
Department: Department of Retailing and Commercial Communications

Information on submission and defense

Date of assignment: 5. 1. 2010
Date of submission: 14. 5. 2010
Date of defense: 8. 9. 2010
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/24015/podrobnosti

Files for download

    Last update: