Launch nového produktu v řadě BeBe Dobré ráno

Název práce: Launch nového produktu v rade BeBe Dobré ráno
Autor(ka) práce: Frančáková, Zuzana
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: Nosková, Veronika
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Záverečná práca na tému "Launch nového produktu v rade BeBe Dobré ráno" popisuje vývoj a uvedenie novinky BeBe Dobré ráno extracereálne na trh. Cieľom tejto práce bolo zhodnotiť launch novinky a na základe výsledkov vlastného dotazníkového šetrenia navrhnúť stratégiu pre ďalší prípadný launch nového produktu v rade BeBe Dobré ráno. Teoretická časť práce vysvetľuje kľúčové pojmy ako značka, strategické riadenie značky a inovácie. Praktická časť je zameraná hlavne na vývoj a launch novinky BeBe Dobré ráno extracereálne, no čitatelia sa čoto dozvedia aj o značke BeBe Dobré ráno a spoločnosti Opavia.
Klíčová slova: Značka; Inovácia; BeBe Dobré ráno
Název práce: Launch nového produktu v řadě BeBe Dobré ráno
Autor(ka) práce: Frančáková, Zuzana
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: Nosková, Veronika
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Závěrečná práce na téma "Launch nového produktu v řadě BeBe Dobré ráno" popisuje vývoj a uvedení novinky BeBe Dobré ráno extracereální na trh. Cílem této práce bylo zhodnotit launch novinky a na základě výsledků vlastního dotazníkového šetření navrhnout strategii pro další případný launch nového produktu v řadě BeBe Dobré ráno. Teoretická část práce vysvětluje klíčové pojmy jako značka, strategické řízení značky a inovace. Praktická část je zaměřená hlavně na vývoj a launch novinky BeBe Dobré ráno extracereální. Práce také obsahuje informace o samotné značce BeBe Dobré ráno a společnosti Opavia.
Klíčová slova: Inovace; BeBe Dobré ráno; Značka
Název práce: Launch of the new product in BeBe Dobré ráno range
Autor(ka) práce: Frančáková, Zuzana
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: Nosková, Veronika
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
The master thesis "Launch of the new product in BeBe Dobré ráno range" describes development and launch of the new BeBe Dobré ráno extracereal on the market. The aim of the thesis is to evaluate launch of the novelty and based on the results of the research, propose the strategy for next possible launch in BeBe Dobré ráno range. The theoretical part of the thesis explains key terms as brand, strategic brand management and innovations. Practical part is focused mainly on development and launch of the novelty BeBe Dobré ráno extracereal, but the readers can also gain some acknowledge about BeBe Dobré ráno brand and Opavia company.
Klíčová slova: Brand; BeBe Dobré ráno; Innovation

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 5. 1. 2010
Datum podání práce: 14. 5. 2010
Datum obhajoby: 8. 9. 2010
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/24015/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: