Analysis of the Marketing Mix in DK OPEN, s.r.o

Thesis title: Rozbor marketingového mixu firmy DK OPEN, s.r.o. s ohledem na její konkurenci
Author: Boučková, Jana
Thesis type: Bakalářská práce
Supervisor: Luštický, Martin
Opponents: Novák, Michal
Thesis language: Česky
Abstract:
Bakalářská práce analyzuje současně používané složky marketingového mixu pekárny a cukrárny DK OPEN. Dále analyzuje její konkurenci a na základě syntézy zjištěných informací navrhuje možná doporučení pro zlepšení marketingové pozice firmy.
Keywords: marketingový mix; konkurence; rozbor
Thesis title: Analysis of the Marketing Mix in DK OPEN, s.r.o
Author: Boučková, Jana
Thesis type: Bachelor thesis
Supervisor: Luštický, Martin
Opponents: Novák, Michal
Thesis language: Česky
Abstract:
This bachelor thesis analyses the parts of the marketing mix which are currently in use in the bakery and pastry-shop "DK OPEN". It also analyses its competitors and based on a synthesis of the gathered information, suggests possible recommendations for improving the marketing strategy of the company.
Keywords: competition; analysis; marketing mix

Information about study

Study programme: Ekonomika a management/Management
Type of study programme: Bakalářský studijní program
Assigned degree: Bc.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of Management
Department: Department of Management of the Public Sector

Information on submission and defense

Date of assignment: 23. 4. 2009
Date of submission: 30. 4. 2011
Date of defense: 1. 6. 2011
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/20443/podrobnosti

Files for download

    Last update: