Rozbor marketingového mixu firmy DK OPEN, s.r.o. s ohledem na její konkurenci

Název práce: Rozbor marketingového mixu firmy DK OPEN, s.r.o. s ohledem na její konkurenci
Autor(ka) práce: Boučková, Jana
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Luštický, Martin
Oponenti práce: Novák, Michal
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Bakalářská práce analyzuje současně používané složky marketingového mixu pekárny a cukrárny DK OPEN. Dále analyzuje její konkurenci a na základě syntézy zjištěných informací navrhuje možná doporučení pro zlepšení marketingové pozice firmy.
Klíčová slova: marketingový mix; konkurence; rozbor
Název práce: Analysis of the Marketing Mix in DK OPEN, s.r.o
Autor(ka) práce: Boučková, Jana
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Luštický, Martin
Oponenti práce: Novák, Michal
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This bachelor thesis analyses the parts of the marketing mix which are currently in use in the bakery and pastry-shop "DK OPEN". It also analyses its competitors and based on a synthesis of the gathered information, suggests possible recommendations for improving the marketing strategy of the company.
Klíčová slova: competition; analysis; marketing mix

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta managementu
Katedra: Katedra managementu veřejného sektoru

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 23. 4. 2009
Datum podání práce: 30. 4. 2011
Datum obhajoby: 1. 6. 2011
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/20443/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: