-

Thesis title: Marketingová strategie firmy KORYNA nábytek, a.s. na českém a ruském trhu, srovnání a konkurence
Author: Skálová, Šárka
Thesis type: Bakalářská práce
Supervisor: Sztogrynová, Miroslava
Opponents: Mišovská, Soňa
Thesis language: Česky
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou marketingové strategie firmy. Je složena z teoretické a praktické části. Praktická část popisuje marketingovou strategii české nábytkářské firmy KORYNA nábytek, a.s. a porovnává použití jednotlivých nástrojů marketingu na českém a ruském trhu. Poslední kapitola se věnuje postavení firmy a srovnání s konkurencí na českém i ruském trhu.
Keywords: srovnání s konkurencí; komunikace; distribuce; cena; výrobek

Information about study

Study programme: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Type of study programme: Bakalářský studijní program
Assigned degree: Bc.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of International Relations
Department: Department of International Business

Information on submission and defense

Date of assignment: 25. 6. 2006
Date of submission: 25. 6. 2006
Date of defense: 31. 8. 2006
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/3263/podrobnosti

Files for download

    Last update: