New trends in marketing communications

Thesis title: Nové trendy v marketingových komunikacích
Author: Cigošová, Petra
Thesis type: Diplomová práce
Supervisor: Postler, Milan
Opponents: Kotlasová, Leona
Thesis language: Česky
Abstract:
Diplomová práce se zabývá novými trendy v marketingových komunikacích. Popisuje význam nových médií a nových nástrojů marketingového komunikačního mixu. Klade si za cíl analyzovat nové trendy a formy marketingových komunikací a na základě zjištěných poznatků aplikovat jejich využití v marketingových komunikacích společnosti Direct Parcel Distribution CZ.
Keywords: trendy; marketingové komunikace; nová média
Thesis title: New trends in marketing communications
Author: Cigošová, Petra
Thesis type: Diploma thesis
Supervisor: Postler, Milan
Opponents: Kotlasová, Leona
Thesis language: Česky
Abstract:
The thesis deals with the new trends in marketing communication. It shows the importance of new media and new tools of marketing communication mix. It aims to analyze new trends and forms of marketing communication and based on the findings to apply their use in marketing communication of company Direct Parcel Distribution CZ.
Keywords: marketing communication; new media; trends

Information about study

Study programme: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Type of study programme: Magisterský studijní program
Assigned degree: Ing.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of International Relations
Department: Department of Retailing and Commercial Communications

Information on submission and defense

Date of assignment: 5. 5. 2009
Date of submission: 15. 12. 2009
Date of defense: 13. 6. 2011
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/20579/podrobnosti

Files for download

    Last update: