Nové trendy v marketingových komunikacích

Název práce: Nové trendy v marketingových komunikacích
Autor(ka) práce: Cigošová, Petra
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: Kotlasová, Leona
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce se zabývá novými trendy v marketingových komunikacích. Popisuje význam nových médií a nových nástrojů marketingového komunikačního mixu. Klade si za cíl analyzovat nové trendy a formy marketingových komunikací a na základě zjištěných poznatků aplikovat jejich využití v marketingových komunikacích společnosti Direct Parcel Distribution CZ.
Klíčová slova: trendy; marketingové komunikace; nová média
Název práce: New trends in marketing communications
Autor(ka) práce: Cigošová, Petra
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: Kotlasová, Leona
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The thesis deals with the new trends in marketing communication. It shows the importance of new media and new tools of marketing communication mix. It aims to analyze new trends and forms of marketing communication and based on the findings to apply their use in marketing communication of company Direct Parcel Distribution CZ.
Klíčová slova: marketing communication; new media; trends

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 5. 5. 2009
Datum podání práce: 15. 12. 2009
Datum obhajoby: 13. 6. 2011
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/20579/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: