-

Thesis title: Firma T-mobile: postavení a marketingová strategie na českém trhu a v zahraničí
Author: Tvrdá, Kristýna
Thesis type: Bakalářská práce
Supervisor: Sztogrynová, Miroslava
Opponents: Lukáš, Zdeněk
Thesis language: Česky
Abstract:
Práce hodnotí současné postavení a marketingové strategie firmy T-mobile. Zachycuje historii firmy i její globální strategii. Velká pozornost je věnována dvěma evropským trhům mobilních operátorů, německému a českému. Práce popisuje vstup T-mobilu na německý a český trh, místní konkurenci i zákaznickou strukturu. Jednotlivé národní marketingové strategie pro tyto trhy charakterizuje pomocí nástrojů marketingového mixu.
Keywords: -

Information about study

Study programme: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Type of study programme: Bakalářský studijní program
Assigned degree: Bc.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of International Relations
Department: Department of International Business

Information on submission and defense

Date of assignment: 28. 6. 2006
Date of submission: 28. 6. 2006
Date of defense: 31. 8. 2006
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/3275/podrobnosti

Files for download

    Last update: