Marketing Mix in a chosen Company

Thesis title: Marketingový mix ve vybrané společnosti
Author: Holenda, Jan
Thesis type: Bakalářská práce
Supervisor: Kozlová, Taťána
Opponents: Tecl, Josef
Thesis language: Česky
Abstract:
Cílem této práce je charakterizovat danou společnost, zjistit a podrobně popsat nástroje marketingového mixu. Na základě těchto informací dojde ke zhodnocení situace v dané společnosti, případně k vypracování návrhů na zlepšení současné situace.
Keywords: Pivovar; Marketingový mix; Marketing; Havlíčkův Brod; Rebel
Thesis title: Marketing Mix in a chosen Company
Author: Holenda, Jan
Thesis type: Bachelor thesis
Supervisor: Kozlová, Taťána
Opponents: Tecl, Josef
Thesis language: Česky
Abstract:
The goal of this thesis is to decribe brewery in Havlíčkův Brod, discover and clearly characterize instruments of the marketing mix. On the base of known information present situation in brewery will be set up. If it is need, helpful recommendation will be made.
Keywords: Rebel; Brewery; Marketing mix; Havlickuv Brod; Maketing

Information about study

Study programme: Ekonomika a management/Management
Type of study programme: Bakalářský studijní program
Assigned degree: Bc.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of Management
Department: Department of Management Business

Information on submission and defense

Date of assignment: 22. 9. 2010
Date of submission: 30. 4. 2011
Date of defense: 6. 6. 2011
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/25947/podrobnosti

Files for download

    Last update: