Marketingový mix ve vybrané společnosti

Název práce: Marketingový mix ve vybrané společnosti
Autor(ka) práce: Holenda, Jan
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Kozlová, Taťána
Oponenti práce: Tecl, Josef
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem této práce je charakterizovat danou společnost, zjistit a podrobně popsat nástroje marketingového mixu. Na základě těchto informací dojde ke zhodnocení situace v dané společnosti, případně k vypracování návrhů na zlepšení současné situace.
Klíčová slova: Pivovar; Marketingový mix; Marketing; Havlíčkův Brod; Rebel
Název práce: Marketing Mix in a chosen Company
Autor(ka) práce: Holenda, Jan
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Kozlová, Taťána
Oponenti práce: Tecl, Josef
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The goal of this thesis is to decribe brewery in Havlíčkův Brod, discover and clearly characterize instruments of the marketing mix. On the base of known information present situation in brewery will be set up. If it is need, helpful recommendation will be made.
Klíčová slova: Rebel; Brewery; Marketing mix; Havlickuv Brod; Maketing

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta managementu
Katedra: Katedra managementu podnikatelské sféry

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 22. 9. 2010
Datum podání práce: 30. 4. 2011
Datum obhajoby: 6. 6. 2011
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/25947/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: