Segmentation of Clients and Introduction of a Differentiated Approach for the Clients of TDS Company

Thesis title: Segmentation of Clients and Introduction of a Differentiated Approach for the Clients of TDS Company
Author: Kotoučová, Martina Bc.
Thesis type: Diplomová práce
Supervisor: Nesnídalová, Jitka
Opponents: Cakl, Zdeněk
Thesis language: Česky
Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na problematiku segmentace trhu. Teoretická část popisuje pravidla segmentace trhu, její proces, výhody a omezení. Rozlišuje segmentační faktory na základě typu trhu, jde-li o trhy spotřebitelské nebo trhy průmyslové. Praktická část navazuje nastavením diferencovaného přístupu k zákazníkům firmy TDS. Zhodnocuje situaci ve společnosti TDS. Tento strategický manuál může být pro firmu nápovědou, která poukazuje na stěžejní oblasti v přístupu k zákazníkům, na které se firma může zaměřit k upevnění vztahů se zákazníky.
Keywords: segmentace trhu; spotřebitelský trh; průmyslový trh; targeting; positioning

Information about study

Study programme: Ekonomika a management/Management
Type of study programme: Magisterský studijní program
Assigned degree: Ing.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of Management
Department: Department of Management Business

Information on submission and defense

Date of assignment: -
Date of submission: -
Date of defense: 12. 6. 2007
Identifier in the InSIS system:

Files for download

    Last update: