Mystery shopping

Thesis title: Mystery shopping
Author: Vašíčková, Denisa
Thesis type: Diplomová práce
Supervisor: Hesková, Marie
Opponents: Žilková, Alena
Thesis language: Česky
Abstract:
Cílem práce je podat přehled o možnostech využití metody marketingového výzkumu Mystery shopping při testování kvality služeb poskytovaných zákazníkům. Výstupy výzkumu mají za úkol poskytnout firmě informace o slabých a silných stránkách jejího organizačního procesu při styku se zákazníkem. Na základě těchto zjištění má firma možnost přijmout taková opatření, které povedou ke zkvalitnění jejích služeb.
Keywords: marketingový výzkum; Mystery Shopping; kvalita služeb
Thesis title: Mystery shopping
Author: Vašíčková, Denisa
Thesis type: Diploma thesis
Supervisor: Hesková, Marie
Opponents: Žilková, Alena
Thesis language: Česky
Abstract:
The aim of the paper is to render the usage possibilities overview of the marketing survey method called Mystery shopping in testing the service quality provided to customers. The outputs of the survey should provide the information about organizational process' weaknesses and qualities used in contact with the customer. Based on these findings, the entity is enabled to accept such steps as to improve the quality of the services provided.
Keywords: marketing research; Mystery shopping; service quality

Information about study

Study programme: Ekonomika a management/Management
Type of study programme: Magisterský studijní program
Assigned degree: Ing.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of Management
Department: Department of Management Business

Information on submission and defense

Date of assignment: 9. 12. 2009
Date of submission: 22. 4. 2011
Date of defense: 15. 9. 2011
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/27275/podrobnosti

Files for download

    Last update: