Analysis of Marketing Mix Tools in Penam, a.s

Thesis title: Analýza marketingového mixu společnosti Penam, a.s
Author: Kocábková, Eliška
Thesis type: Bakalářská práce
Supervisor: Luštický, Martin
Opponents: Novák, Michal
Thesis language: Česky
Abstract:
Bakalářská práce analyzuje současně používané složky marketingového mixu společnosti Penam, a.s. Důraz klade na složku Place. Na základě syntézy zjištěných informací navrhuje možná doporučení pro zlepšení marketingové pozice firmy.
Keywords: 4P; marketingový mix; distribuce
Thesis title: Analysis of Marketing Mix Tools in Penam, a.s
Author: Kocábková, Eliška
Thesis type: Bachelor thesis
Supervisor: Luštický, Martin
Opponents: Novák, Michal
Thesis language: Česky
Abstract:
This bachelor thesis analyses the parts of the marketing mix which are currently in use in Penam, a.s. Emphasis is placed to analysis the distribution mix. If it is need, helpful recommendation will be made.
Keywords: 4P; Distribution; Marketig mix

Information about study

Study programme: Ekonomika a management/Management
Type of study programme: Bakalářský studijní program
Assigned degree: Bc.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of Management
Department: Department of Management of the Public Sector

Information on submission and defense

Date of assignment: 20. 4. 2010
Date of submission: 22. 4. 2011
Date of defense: 12. 1. 2012
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/26265/podrobnosti

Files for download

    Last update: