Marketing Plan of Garden Center Premysl Pisar

Thesis title: Marketingový plán firmy Zahradní centrum Přemysl Písař
Author: Krausová, Dagmar
Thesis type: Diplomová práce
Supervisor: Kovář, František
Opponents: Tolar, Václav
Thesis language: Česky
Abstract:
Diplomová práce na téma Marketingový plán firmy Zahradní centrum Přemysl Písař je rozdělena do dvou částí. Teoretická část popisuje jednotlivé kroky při sestavování marketingového plánu a jejich význam. V druhé části je představena firma a aplikovány poznatky z teoretické části. Je kladen důraz na situační analýzu a prováděcí plán.
Keywords: marketingový plán; marketingový výzkum; SWOT ; situační analýza; marketingové strategie
Thesis title: Marketing Plan of Garden Center Premysl Pisar
Author: Krausová, Dagmar
Thesis type: Diploma thesis
Supervisor: Kovář, František
Opponents: Tolar, Václav
Thesis language: Česky
Abstract:
Dissertation on subject Marketing Plan of Garden Center Premysl Pisar is divided into two parts. The theoretical part describes the steps in setting up a marketing plan and their significance. In the second part of the company is introduced and applied knowledge of the theoretical part. The emphasis is on situational analysis and implementation plan.
Keywords: SWOT analysis; situational analysis; marketing plan; marketing strategies; marketing research

Information about study

Study programme: Ekonomika a management/Management
Type of study programme: Magisterský studijní program
Assigned degree: Ing.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of Management
Department: Department of Management Business

Information on submission and defense

Date of assignment: 7. 12. 2008
Date of submission: 20. 12. 2011
Date of defense: 11. 1. 2012
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/17361/podrobnosti

Files for download

    Last update: