The Communication strategy of 3M Cesko

Thesis title: Komunikační strategie společnosti 3M Česko
Author: Koláček, Kamil
Thesis type: Diplomová práce
Supervisor: Halík, Jaroslav
Opponents: Chytil, Tomáš
Thesis language: Česky
Abstract:
Obsahem této diplomové práce je vedle teoretického úvodu do problematiky marketingové komunikace s hlubším zaměřením na prvek Public Relations, analýza současné PR komunikace společnosti 3M Česko a vytvoření PR komunikační strategie pro rok 2012. Ta se opírá o analýzu komunikace, komunikačních kanálů a nástrojů. Dále jsou definovány cíle krátkodobého i dlouhodobého charakteru. Stanovena jsou rovněž mediální témata pro rok 2012 a k nim příslušející nástroje a načasování.
Keywords: public relations; komunikace; marketing
Thesis title: The Communication strategy of 3M Cesko
Author: Koláček, Kamil
Thesis type: Diploma thesis
Supervisor: Halík, Jaroslav
Opponents: Chytil, Tomáš
Thesis language: Česky
Abstract:
This thesis is focused on marketing communication, specifically on PR communication of 3M Cesko company. Firstly, it provides a theoretical background of marketing, PR and media communication; and secondly, it examines current PR communication of 3M Cesko, and proposes a PR strategy for 2012 (which includes a proposition of media topics in 2012, PR communication tools, and a timeline).
Keywords: communication; marketing; public relations

Information about study

Study programme: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Type of study programme: Magisterský studijní program
Assigned degree: Ing.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of International Relations
Department: Department of International Business

Information on submission and defense

Date of assignment: 29. 6. 2010
Date of submission: 31. 12. 2010
Date of defense: 25. 1. 2012
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/27057/podrobnosti

Files for download

    Last update: