Corporate culture of Renault ČR Company

Thesis title: Firemní kultura společnosti Renault ČR
Author: Přichystalová, Eliška
Thesis type: Bakalářská práce
Supervisor: Müllerová, Františka
Opponents: Borský, Milan
Thesis language: Česky
Abstract:
Firemní kultura je jedním ze základních předpokladů úspěšného fungování každé společnosti, neboť v sobě zahrnuje téměř vše, co s podnikem souvisí. Hlavním cílem této práce je pomocí dotazníkového šetření určit sílu a vliv firemní kultury společnosti Renault ČR na její zaměstnance a dále zjistit, jakým způsobem zde probíhá interní komunikace.
Keywords: interní komunikace; firemní kultura; Renault
Thesis title: Corporate culture of Renault ČR Company
Author: Přichystalová, Eliška
Thesis type: Bachelor thesis
Supervisor: Müllerová, Františka
Opponents: Borský, Milan
Thesis language: Česky
Abstract:
Corporate culture is one of the prerequisites for any company to function successfully, since it encompasses nearly everything associated with an enterprise. The main aim of this thesis, based on a questionnaire research, is to determine the strength and the influence of the corporate culture of Renault ČR Company on its employees and, in addition, to find out how is the internal communication conducted.
Keywords: internal communication; corporate culture; Renault

Information about study

Study programme: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Type of study programme: Bakalářský studijní program
Assigned degree: Bc.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of International Relations
Department: Department of International Business

Information on submission and defense

Date of assignment: 21. 2. 2012
Date of submission: 20. 4. 2012
Date of defense: 17. 5. 2012
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/36081/podrobnosti

Files for download

Private annex
Private file
Download
    Last update: