Quality of customer care in B2C in FMCG in the Czech republic

Thesis title: Úroveň péče o zákazníky B2C v oboru FMCG v ČR
Author: Krahulík, Jan
Thesis type: Diplomová práce
Supervisor: Barton, Monika
Opponents: Müllerová, Jana
Thesis language: Česky
Abstract:
Diplomová práce se zabývá současnou úrovní zákaznické péče v oboru FMCG se zaměřením na supermarkety, obchody a restaurace. Metodika práce je založena na průzkumu spokojenosti zákazníků se současnou úrovní zákaznické péče a následné vytvoření návrhu na zvýšení této úrovně. Teoretický návrh je ověřen implementací na konkrétní společnosti.
Keywords: FMCG; péče o zákazníka; spokojenost zákazníka
Thesis title: Quality of customer care in B2C in FMCG in the Czech republic
Author: Krahulík, Jan
Thesis type: Diploma thesis
Supervisor: Barton, Monika
Opponents: Müllerová, Jana
Thesis language: Česky
Abstract:
The diploma thesis describes current situation of customer care in FMCG with focus on supermarkets, shops and restaurants. The thesis is based on research of customer satisfaction with current situation and proposal for improvement. Proposal is described in theoretical way and suppported by implementation on the concrete company.
Keywords: FMCG; customer satisfaction; customer care

Information about study

Study programme: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Type of study programme: Magisterský studijní program
Assigned degree: Ing.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of Business Administration
Department: Department of Management

Information on submission and defense

Date of assignment: 24. 6. 2011
Date of submission: 30. 4. 2012
Date of defense: 30. 5. 2012
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/32473/podrobnosti

Files for download

    Last update: