Marketing strategy of building bank

Thesis title: Marketingová strategie stavební spořitelny
Subtitle: Zaměření na ČMSS
Author: Mráz, Martin
Thesis type: Bakalářská práce
Supervisor: Němcová, _Lidmila; Doc., Ing., CSc., ekonomka a vysokoškolská pedagožka. Práce v oboru hospodářské politiky.
Opponents: Kacin, Radovan
Thesis language: Česky
Abstract:
Tato práce je pojata jako návrh marketingové strategie na rok 2007. První částí práce je analýza ekonomických faktorů ČR a analýza výsledků stavebních spořitelen na našem trhu. Hlavní část návrhu nové strategie vychází z prvé části a je zaměřena na návrh nových produktů či zlepšení stávajích produktů. Je zde rozebrána i reklama či nová marketingová kampaň.
Keywords: Strategie;reklama;kampaně,média;analýza
Thesis title: Marketing strategy of building bank
Author: Mráz, Martin
Thesis type: Bachelor thesis
Supervisor: Němcová, _Lidmila; Doc., Ing., CSc., ekonomka a vysokoškolská pedagožka. Práce v oboru hospodářské politiky.
Opponents: Kacin, Radovan
Thesis language: Česky
Abstract:
Keywords:

Information about study

Study programme: Aplikovaná informatika/Podnikové informační systémy
Type of study programme: Bakalářský studijní program
Assigned degree: Bc.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Higher Professional School of Information Services
Department: Higher Professional School of Information Services

Information on submission and defense

Date of assignment: -
Date of submission: -
Date of defense: 20. 6. 2007
Identifier in the InSIS system:

Files for download

    Last update: