Analysis of Marketing Mix Tools in ENRC Marketing AG

Thesis title: Analýza marketingového mixu společnosti ENRC Marketing AG
Author: Kopecká, Kateřina
Thesis type: Bakalářská práce
Supervisor: Novák, Michal
Opponents: Kincl, Tomáš
Thesis language: Česky
Abstract:
Bakalářské práce popisuje marketingový mix společnosti ENRC Marketing AG. Zabývá se krátce historií marketingu i jeho obecnou úlohou v současnosti. Marketingový mix bude popsán jako jedna ze základních složek marketingového plánu. Práce analyzuje současný stav společnosti ENRC Marketing AG. V praktické části bude navržen konkrétní marketingový mix, který by měl zvýšit prodej hliníku.
Keywords: hliník; reklamní kampaň; marketingový mix; marketingový plán; Marketing
Thesis title: Analysis of Marketing Mix Tools in ENRC Marketing AG
Author: Kopecká, Kateřina
Thesis type: Bachelor thesis
Supervisor: Novák, Michal
Opponents: Kincl, Tomáš
Thesis language: Česky
Abstract:
This thesis describes marketing mix of ENRC Marketing AG. History of marketing will be shortly mentioned as well as its general function at present. Marketing mix will be described as one of the basic parts of marketing plan. Actual status of that company will be analysed and in the practical part of the thesis new marketing mix, which should increase aluminium sales will be proposed.
Keywords: aluminium; marketing; advertising campaign; marketing mix; marketing plan

Information about study

Study programme: Ekonomika a management/Management
Type of study programme: Bakalářský studijní program
Assigned degree: Bc.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of Management
Department: Department of Information Management

Information on submission and defense

Date of assignment: 21. 11. 2011
Date of submission: 1. 5. 2012
Date of defense: 8. 6. 2012
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/36047/podrobnosti

Files for download

    Last update: