Analýza marketingového mixu společnosti ENRC Marketing AG

Název práce: Analýza marketingového mixu společnosti ENRC Marketing AG
Autor(ka) práce: Kopecká, Kateřina
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Novák, Michal
Oponenti práce: Kincl, Tomáš
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Bakalářské práce popisuje marketingový mix společnosti ENRC Marketing AG. Zabývá se krátce historií marketingu i jeho obecnou úlohou v současnosti. Marketingový mix bude popsán jako jedna ze základních složek marketingového plánu. Práce analyzuje současný stav společnosti ENRC Marketing AG. V praktické části bude navržen konkrétní marketingový mix, který by měl zvýšit prodej hliníku.
Klíčová slova: hliník; reklamní kampaň; marketingový mix; marketingový plán; Marketing
Název práce: Analysis of Marketing Mix Tools in ENRC Marketing AG
Autor(ka) práce: Kopecká, Kateřina
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Novák, Michal
Oponenti práce: Kincl, Tomáš
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This thesis describes marketing mix of ENRC Marketing AG. History of marketing will be shortly mentioned as well as its general function at present. Marketing mix will be described as one of the basic parts of marketing plan. Actual status of that company will be analysed and in the practical part of the thesis new marketing mix, which should increase aluminium sales will be proposed.
Klíčová slova: aluminium; marketing; advertising campaign; marketing mix; marketing plan

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta managementu
Katedra: Katedra managementu informací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 21. 11. 2011
Datum podání práce: 1. 5. 2012
Datum obhajoby: 8. 6. 2012
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/36047/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: