Strategy Draft for Enki Creative Company

Thesis title: Návrh stratégie spoločnosti ENKI creative s.r.o
Author: Klincková, Zora
Thesis type: Diploma thesis
Supervisor: Luštický, Martin
Opponents: Černík, Peter
Thesis language: Slovensky
Abstract:
Diplomová práca bude v najbližších 5 rokoch slúžiť vedeniu spoločnosti ENKI creative s.r.o. ako základný strategický dokument. V práci je prevedená podrobná strategická analýza vnútorného aj vonkajšieho prostredia podniku. Použité sú metódy PESTEL, Porterov model 5 síl, SWOT analýza, Porterove základné konkurenčné stratégie a ďalšie... Na základe výsledkov z prevedených analýz bude možné posúdiť postavenie spoločnosti na trhu, jej pozitíva a negatíva a navrhnúť vhodnú stratégiu pre naplnenie jej vízie do budúcnosti.
Keywords: stratégia; konkurencia; strategická analýza
Thesis title: Návrh strategie společnosti Enki Creative
Author: Klincková, Zora
Thesis type: Diplomová práce
Supervisor: Luštický, Martin
Opponents: Černík, Peter
Thesis language: Slovensky
Abstract:
Diplomová práce bude v nejbližších 5 letech sloužit vedení společnosti Enki creative sro jako základní strategický dokument. V práci je provedena podrobná strategická analýza vnitřního i vnějšího prostředí podniku. Použité jsou metody Pest, Porterův model 5 sil, SWOT analýza, Porterová základní konkurenční strategie a další ... Na základě výsledků z převedených analýz bude možné posoudit postavení společnosti na trhu, její pozitiva a negativa a navrhnout vhodnou strategii pro naplnění její vize do budoucnosti.
Keywords: konkurence; strategie; strategická analýza
Thesis title: Strategy Draft for Enki Creative Company
Author: Klincková, Zora
Thesis type: Diploma thesis
Supervisor: Luštický, Martin
Opponents: Černík, Peter
Thesis language: Slovensky
Abstract:
Diploma thesis will serve the ENKI creative company management as a basic strategic document for the next 5 years. The work contains detailed strategy analysis of internal and external company's environment. PESTEL, Porters 5 forces model, SWOT analysis and other methods are applied. Taking into account results of performed analyses it's possible to consider company's market position, it's positives and negatives and suggest the appropriate strategy to fulfill its vision of future.
Keywords: strategy; competition; strategic analysis

Information about study

Study programme: Ekonomika a management/Management
Type of study programme: Magisterský studijní program
Assigned degree: Ing.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of Management
Department: Department of Management

Information on submission and defense

Date of assignment: 30. 5. 2011
Date of submission: 29. 6. 2012
Date of defense: 18. 9. 2012
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/32205/podrobnosti

Files for download

    Last update: