Návrh strategie společnosti Enki Creative

Název práce: Návrh stratégie spoločnosti ENKI creative s.r.o
Autor(ka) práce: Klincková, Zora
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Luštický, Martin
Oponenti práce: Černík, Peter
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Diplomová práca bude v najbližších 5 rokoch slúžiť vedeniu spoločnosti ENKI creative s.r.o. ako základný strategický dokument. V práci je prevedená podrobná strategická analýza vnútorného aj vonkajšieho prostredia podniku. Použité sú metódy PESTEL, Porterov model 5 síl, SWOT analýza, Porterove základné konkurenčné stratégie a ďalšie... Na základe výsledkov z prevedených analýz bude možné posúdiť postavenie spoločnosti na trhu, jej pozitíva a negatíva a navrhnúť vhodnú stratégiu pre naplnenie jej vízie do budúcnosti.
Klíčová slova: stratégia; konkurencia; strategická analýza
Název práce: Návrh strategie společnosti Enki Creative
Autor(ka) práce: Klincková, Zora
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Luštický, Martin
Oponenti práce: Černík, Peter
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Diplomová práce bude v nejbližších 5 letech sloužit vedení společnosti Enki creative sro jako základní strategický dokument. V práci je provedena podrobná strategická analýza vnitřního i vnějšího prostředí podniku. Použité jsou metody Pest, Porterův model 5 sil, SWOT analýza, Porterová základní konkurenční strategie a další ... Na základě výsledků z převedených analýz bude možné posoudit postavení společnosti na trhu, její pozitiva a negativa a navrhnout vhodnou strategii pro naplnění její vize do budoucnosti.
Klíčová slova: konkurence; strategie; strategická analýza
Název práce: Strategy Draft for Enki Creative Company
Autor(ka) práce: Klincková, Zora
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Luštický, Martin
Oponenti práce: Černík, Peter
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Diploma thesis will serve the ENKI creative company management as a basic strategic document for the next 5 years. The work contains detailed strategy analysis of internal and external company's environment. PESTEL, Porters 5 forces model, SWOT analysis and other methods are applied. Taking into account results of performed analyses it's possible to consider company's market position, it's positives and negatives and suggest the appropriate strategy to fulfill its vision of future.
Klíčová slova: strategy; competition; strategic analysis

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta managementu
Katedra: Katedra managementu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 30. 5. 2011
Datum podání práce: 29. 6. 2012
Datum obhajoby: 18. 9. 2012
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/32205/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: