The use of political marketing tools in the campaign for regional elections of the South Moravian Region 2012

Thesis title: Využití nástrojů politického marketingu v předvolební kampani ODS ve volbách do krajského zastupitelstva Jihomoravského kraje 2012
Author: Fuller, Jan
Thesis type: Diplomová práce
Supervisor: Boučková, Jana
Opponents: Procházka, Dušan
Thesis language: Česky
Abstract:
Práce analýzuje způsoby, jakými jsou Občanskou demokratickou stranou využívány metody politického marketingu v předvolební kampani ve volbách do krajského zastupitelstva Jihomoravského kraje v roce 2012
Keywords: předvolební kampaň; krajské volby; politický marketing
Thesis title: The use of political marketing tools in the campaign for regional elections of the South Moravian Region 2012
Author: Fuller, Jan
Thesis type: Diploma thesis
Supervisor: Boučková, Jana
Opponents: Procházka, Dušan
Thesis language: Česky
Abstract:
The diploma thesis analyzes the ways in which the Civic Democratic Party use methods of political marketing in the election campaign for regional elections of the South Moravian Region in 2012
Keywords: election campaign; elections; political marketing

Information about study

Study programme: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Type of study programme: Magisterský studijní program
Assigned degree: Ing.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of Business Administration
Department: Department of Marketing

Information on submission and defense

Date of assignment: 25. 5. 2012
Date of submission: 15. 12. 2012
Date of defense: 30. 1. 2013
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/37788/podrobnosti

Files for download

    Last update: