Využití nástrojů politického marketingu v předvolební kampani ODS ve volbách do krajského zastupitelstva Jihomoravského kraje 2012

Název práce: Využití nástrojů politického marketingu v předvolební kampani ODS ve volbách do krajského zastupitelstva Jihomoravského kraje 2012
Autor(ka) práce: Fuller, Jan
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Boučková, Jana
Oponenti práce: Procházka, Dušan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Práce analýzuje způsoby, jakými jsou Občanskou demokratickou stranou využívány metody politického marketingu v předvolební kampani ve volbách do krajského zastupitelstva Jihomoravského kraje v roce 2012
Klíčová slova: předvolební kampaň; krajské volby; politický marketing
Název práce: The use of political marketing tools in the campaign for regional elections of the South Moravian Region 2012
Autor(ka) práce: Fuller, Jan
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Boučková, Jana
Oponenti práce: Procházka, Dušan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The diploma thesis analyzes the ways in which the Civic Democratic Party use methods of political marketing in the election campaign for regional elections of the South Moravian Region in 2012
Klíčová slova: election campaign; elections; political marketing

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 25. 5. 2012
Datum podání práce: 15. 12. 2012
Datum obhajoby: 30. 1. 2013
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/37788/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: