Marketing research and usability analysis of "Nitra - Šindolka" land for company K CERO

Thesis title: Marketingový výskum a analýza využiteľnosti pozemku Nitra - Šindolka pre firmu K CERO
Author: Cerulík, Michal
Thesis type: Bachelor thesis
Supervisor: Říha, David
Opponents: Lapunik, Miroslav
Thesis language: Slovensky
Abstract:
Tato bakalárska práca sa venuje počiatočnej fáze developmentu nehnuteľností. Konkrétne sa jedná o fázu predprojektovej prípravy projektu, z ktorej venuje pozornosť jej prvým dvom zložkám. Sú to zámer rozvoja nehnuteľnosti a marketingový výskum, ktoré boli vykonané pre pozemok patriaci firme K CERO. Tento pozemok je situovaný v krajskom meste Nitra, na Slovensku. V prvej časti práce je vykonaná analýza prostredia firmy K CERO. Následne sú zistené údaje použité v SWOT analýze, ktorá umožnila strategické rozhodovanie pri výbere zámeru využitia spomínaného pozemku. Potom sú jednotlivé projekty ohodnotené z hľadiska návratnosti a následne je vybraný ten, ktorý sa javí ako výhodnejší. Na záver sú odporučené kroky, smerujúce k jeho realizácii.
Keywords: komerčné nehnuteľnosti; marketingový výskum; rezidenčné nehnuteľnosti; analýza využiteľnosti; development nehnuteľností
Thesis title: Marketingový výzkum a analýza využitelnosti pozemku Nitra - Šindolka pro firmu K CERO
Author: Cerulík, Michal
Thesis type: Bakalářská práce
Supervisor: Říha, David
Opponents: Lapunik, Miroslav
Thesis language: Slovensky
Abstract:
Tato bakalářská práce se věnuje počáteční fázi developmentu nemovitostí. Konkrétně se jedná o fázi před-projektové přípravy projektu, z které věnuje pozornost její prvním dvou složkám. Jsou to záměr rozvoje nemovitosti a marketingový výzkum, které byli vykonané pro pozemek patřící firmě K CERO. Tento pozemek je situovaný v krajském městě Nitra, na Slovensku. V první části práce je vykonaná analýza prostředí firmy K CERO. Následně jsou zjištěny údaje použité v SWOT analýze, která umožnila strategické rozhodování při výběru záměru využití pozemku. Potom jsou jednotlivé projekty ohodnoceny z hlediska návratnosti a následně je vybraný ten, který se jeví jako výhodnější. Na závěr jsou doporučeny kroky, směřující k jeho realizaci.
Keywords: analýza využitelnosti; rezidenční nemovitosti; komerční nemovitosti; development nemovitostí; marketingový výzkum
Thesis title: Marketing research and usability analysis of "Nitra - Šindolka" land for company K CERO
Author: Cerulík, Michal
Thesis type: Bachelor thesis
Supervisor: Říha, David
Opponents: Lapunik, Miroslav
Thesis language: Slovensky
Abstract:
This bachelor thesis is dedicated to the initial phase of real estate development. Specifically, the pre-design phase of project preparation, of which pays attention to the first two components. The components are intention of real estate development and marketing research, processed for the land belonging to the firm K CERO. This land is located in the provincial city of Nitra, Slovakia. In the first part of the work, the environment analysis for K CERO is carried out. Thereafter, the data detected are used in the SWOT analysis, which allowed the strategic decision in choosing the intention of using the land. Then, the individual projects are evaluated in terms of return and subsequently the one that appears to be preferable is chosen. Finally, the steps towards its realization are recommended.
Keywords: usability analysis; residential real estates; commercial real estates; real estate development; marketing research

Information about study

Study programme: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Type of study programme: Bakalářský studijní program
Assigned degree: Bc.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of Business Administration
Department: Department of Marketing

Information on submission and defense

Date of assignment: 14. 12. 2012
Date of submission: 30. 4. 2013
Date of defense: 5. 6. 2013
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/40677/podrobnosti

Files for download

    Last update: