Marketing Strategy of the BLOCK Company

Thesis title: Marketingová strategie společnosti BLOCK, a.s
Author: Osička, Václav
Thesis type: Diplomová práce
Supervisor: Votava, Libor
Opponents: Jančálek, Pavel
Thesis language: Česky
Abstract:
Cílem diplomové práce, jejímž tématem je "Marketingová strategie společnosti BLOCK a.s., je navrhnout marketingová opatření, která povedou ke zvýšení prodejnosti a konkurenceschopnosti systému Forlab. Závěrečná práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části se práce věnuje vymezení základních pojmů a souvislostí. V praktické části se práce věnuje podrobné analýze společnosti BLOCK a.s.
Keywords: analýza; marketing; organizace
Thesis title: Marketing Strategy of the BLOCK Company
Author: Osička, Václav
Thesis type: Diploma thesis
Supervisor: Votava, Libor
Opponents: Jančálek, Pavel
Thesis language: Česky
Abstract:
The aim of this thesis, the theme is "Marketing strategy BLOCK as a marketing design measures that will increase the marketability and competitiveness of Forlab. Final thesis is divided into theoretical and practical parts. The theoretical part deals with the definition of basic concepts and relationships. In the practical part deals with the detailed analysis of the company as BLOCK
Keywords: analysis; organisation; marketing

Information about study

Study programme: Ekonomika a management/Management
Type of study programme: Magisterský studijní program
Assigned degree: Ing.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of Management
Department: Department of Social Sciences

Information on submission and defense

Date of assignment: 7. 5. 2012
Date of submission: 28. 6. 2013
Date of defense: 12. 9. 2013
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/37601/podrobnosti

Files for download

    Last update: