Marketingová strategie společnosti BLOCK, a.s

Název práce: Marketingová strategie společnosti BLOCK, a.s
Autor(ka) práce: Osička, Václav
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Votava, Libor
Oponenti práce: Jančálek, Pavel
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem diplomové práce, jejímž tématem je "Marketingová strategie společnosti BLOCK a.s., je navrhnout marketingová opatření, která povedou ke zvýšení prodejnosti a konkurenceschopnosti systému Forlab. Závěrečná práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části se práce věnuje vymezení základních pojmů a souvislostí. V praktické části se práce věnuje podrobné analýze společnosti BLOCK a.s.
Klíčová slova: analýza; marketing; organizace
Název práce: Marketing Strategy of the BLOCK Company
Autor(ka) práce: Osička, Václav
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Votava, Libor
Oponenti práce: Jančálek, Pavel
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim of this thesis, the theme is "Marketing strategy BLOCK as a marketing design measures that will increase the marketability and competitiveness of Forlab. Final thesis is divided into theoretical and practical parts. The theoretical part deals with the definition of basic concepts and relationships. In the practical part deals with the detailed analysis of the company as BLOCK
Klíčová slova: analysis; organisation; marketing

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta managementu
Katedra: Katedra společenských věd

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 7. 5. 2012
Datum podání práce: 28. 6. 2013
Datum obhajoby: 12. 9. 2013
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/37601/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: