Nástroje utváření pozitivní image firmy T-Mobile Česká republika a.s

Thesis title: Cesty a nástroje utváření pozitivní image firmy T-Mobile a.s. Česká republika
Author: Medková, Alena
Thesis type: Diplomová práce
Supervisor: Nový, Ivan
Opponents: Franková, Emilie
Thesis language: Česky
Abstract:
Obsahem této práce je zaměření na pojem firemní image a jeho analýza u vybrané společnosti, kterou je v tomto případě společnost T-Mobile Česká republika a.s. Analýza image společnosti vychází nejprve z analýzy její identity a prvků, ze kterých se firemní identita skládá a následně ze zjištění image vnímané zaměstnanci společnosti a spotřebiteli na českém trhu prostřednictvím dotazníků. Zároveň je uvedeno i srovnání některých prvků s hlavními konkurenty v odvětví. Na závěr byla daná některá doporučení pro zlepšení některých činností firmy, které mohou následně pozitivně působit na image firmy.
Keywords: telekomunikační trh; nástroje utváření image; firemní identita; firemní image; T-Mobile Česká republika a.s.
Thesis title: Nástroje utváření pozitivní image firmy T-Mobile Česká republika a.s
Author: Medková, Alena
Thesis type: Diploma thesis
Supervisor: Nový, Ivan
Opponents: Franková, Emilie
Thesis language: Česky
Abstract:
The content of this work is to focus on the concept of corporate image and its analysis of the selected company, which is in this case T-Mobile Czech Republic a.s. Analysis of the company's image comes from the first analysis of its identity and elements of corporate identity, which consists of finding and subsequently image perceived by employees and consumers in the Czech market through questionnaires. It is shown by a comparison of some elements of the main competitors in the industry. Finally was given some recommendations for improvement of certain activities of the company, which in turn may positively affect the company's image.
Keywords: instruments creating a positive image; telecommunications market; T-Mobile Czech republic a.s.; corporate identity; corporate image

Information about study

Study programme: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Type of study programme: Magisterský studijní program
Assigned degree: Ing.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of Business Administration
Department: Department of Managerial Psychology and Sociology

Information on submission and defense

Date of assignment: 21. 2. 2013
Date of submission: 20. 8. 2013
Date of defense: 16. 9. 2013
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/41513/podrobnosti

Files for download

    Last update: