Cesty a nástroje utváření pozitivní image firmy T-Mobile a.s. Česká republika

Název práce: Cesty a nástroje utváření pozitivní image firmy T-Mobile a.s. Česká republika
Autor(ka) práce: Medková, Alena
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Nový, Ivan
Oponenti práce: Franková, Emilie
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Obsahem této práce je zaměření na pojem firemní image a jeho analýza u vybrané společnosti, kterou je v tomto případě společnost T-Mobile Česká republika a.s. Analýza image společnosti vychází nejprve z analýzy její identity a prvků, ze kterých se firemní identita skládá a následně ze zjištění image vnímané zaměstnanci společnosti a spotřebiteli na českém trhu prostřednictvím dotazníků. Zároveň je uvedeno i srovnání některých prvků s hlavními konkurenty v odvětví. Na závěr byla daná některá doporučení pro zlepšení některých činností firmy, které mohou následně pozitivně působit na image firmy.
Klíčová slova: telekomunikační trh; nástroje utváření image; firemní identita; firemní image; T-Mobile Česká republika a.s.
Název práce: Nástroje utváření pozitivní image firmy T-Mobile Česká republika a.s
Autor(ka) práce: Medková, Alena
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Nový, Ivan
Oponenti práce: Franková, Emilie
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The content of this work is to focus on the concept of corporate image and its analysis of the selected company, which is in this case T-Mobile Czech Republic a.s. Analysis of the company's image comes from the first analysis of its identity and elements of corporate identity, which consists of finding and subsequently image perceived by employees and consumers in the Czech market through questionnaires. It is shown by a comparison of some elements of the main competitors in the industry. Finally was given some recommendations for improvement of certain activities of the company, which in turn may positively affect the company's image.
Klíčová slova: instruments creating a positive image; telecommunications market; T-Mobile Czech republic a.s.; corporate identity; corporate image

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra psychologie a sociologie řízení

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 21. 2. 2013
Datum podání práce: 20. 8. 2013
Datum obhajoby: 16. 9. 2013
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/41513/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: