| Thesis title: |
Communication campaign analysis of selected products of L'Oréal company |
| Author: |
Maljaček, Jozef |
| Thesis type: |
Diplomová práce |
| Supervisor: |
Mikeš, Jiří |
| Opponents: |
|
| Thesis language: |
Česky |
| Abstract: |
Název mé diplomové práce zní Analýza komunikační kampaně vybraných produktů společnosti L'Oréal. Diplomová práce se skládá z teoretické a praktické části. Teoretická východiska mi posloužila k nastudování problematiky měření efektivnosti komerčních komunikací, které se v České Republice věnuje pouze několik renomovanějších výzkumných agentur. Vzhledem k tomu, že problematika hodnocení efektivnosti komunikačních kampaní je složitá kvůli ne zcela jednoznačnému a jednoduchému způsobu kvantifikování efektů kampaní, není zatím v České Republice na klientské straně dostatečný prostor a know-how k vytváření objektivních měřítek vyhodnocování efektivity. V zemích s vyspělým tržním prostředím jako jsou USA nebo Velká Británie se stále častěji stává součástí odměňování komunikačních agentur vyhodnocení efektivity uskutečněných kampaní za použití složitých ekonometrických modelů, které berou v úvahu působení mnoha faktorů na celkový obchodní dopad kampaně. Tyto přístupy jsou objektivní v tom, že používají statistické modelování vývoje prodejů a vícefaktorové obchodní analýzy za podpory matematických metod a postupů. |
| Keywords: |
|
Information about study
| Study programme: |
Mezinárodní ekonomické vztahy/Podnikání a právo |
| Type of study programme: |
Magisterský studijní program |
| Assigned degree: |
Ing. |
| Institutions assigning academic degree: |
Vysoká škola ekonomická v Praze |
| Faculty: |
Faculty of International Relations |
| Department: |
Department of Retailing and Commercial Communications |
Information on submission and defense
| Date of assignment: |
- |
| Date of submission: |
- |
| Date of defense: |
2006 |
Files for download
The files will be available after the defense of the thesis.