Communication campaign analysis of selected products of L'Oréal company

Thesis title: Communication campaign analysis of selected products of L'Oréal company
Author: Maljaček, Jozef
Thesis type: Diplomová práce
Supervisor: Mikeš, Jiří
Opponents:
Thesis language: Česky
Abstract:
Název mé diplomové práce zní Analýza komunikační kampaně vybraných produktů společnosti L'Oréal. Diplomová práce se skládá z teoretické a praktické části. Teoretická východiska mi posloužila k nastudování problematiky měření efektivnosti komerčních komunikací, které se v České Republice věnuje pouze několik renomovanějších výzkumných agentur. Vzhledem k tomu, že problematika hodnocení efektivnosti komunikačních kampaní je složitá kvůli ne zcela jednoznačnému a jednoduchému způsobu kvantifikování efektů kampaní, není zatím v České Republice na klientské straně dostatečný prostor a know-how k vytváření objektivních měřítek vyhodnocování efektivity. V zemích s vyspělým tržním prostředím jako jsou USA nebo Velká Británie se stále častěji stává součástí odměňování komunikačních agentur vyhodnocení efektivity uskutečněných kampaní za použití složitých ekonometrických modelů, které berou v úvahu působení mnoha faktorů na celkový obchodní dopad kampaně. Tyto přístupy jsou objektivní v tom, že používají statistické modelování vývoje prodejů a vícefaktorové obchodní analýzy za podpory matematických metod a postupů.
Keywords:

Information about study

Study programme: Mezinárodní ekonomické vztahy/Podnikání a právo
Type of study programme: Magisterský studijní program
Assigned degree: Ing.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of International Relations
Department: Department of Retailing and Commercial Communications

Information on submission and defense

Date of assignment: -
Date of submission: -
Date of defense: 2006

Files for download

The files will be available after the defense of the thesis.

    Last update: