Strategy of music band Bek Ofis promotion

Thesis title: Strategie prezentace hudební skupiny
Author: Kaderková, Aneta
Thesis type: Bakalářská práce
Supervisor: Černá, Jitka
Opponents: Nedvěd, Jan
Thesis language: Česky
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou trendů v oblasti prezentace hudebních skupin a možností praktické aplikace vhodných vzorců v případě tvorby komunikační strategie hudební skupiny Bek Ofis. Výzkumnou metodou této práce je dotazování.
Keywords: Hudební skupina; Hudební průmysl; Brand management; Bek Ofis; Sociální sítě; Nová media
Thesis title: Strategy of music band Bek Ofis promotion
Author: Kaderková, Aneta
Thesis type: Bachelor thesis
Supervisor: Černá, Jitka
Opponents: Nedvěd, Jan
Thesis language: Česky
Abstract:
Matter of this bachelor's thesis is to analyze the trends of music bands promotion. The aim of the study is to apply these principles to a case of music band Bek Ofis. The research method of the thesis was a structured questionnaire.
Keywords: New media; Music band; Music industry; Brand management; Bek Ofis; Social networks

Information about study

Study programme: Ekonomika a management/Arts Management
Type of study programme: Bakalářský studijní program
Assigned degree: Bc.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of Business Administration
Department: Department of Marketing

Information on submission and defense

Date of assignment: 16. 9. 2013
Date of submission: 18. 4. 2014
Date of defense: 16. 1. 2014
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/43842/podrobnosti

Files for download

    Last update: