Strategie prezentace hudební skupiny

Název práce: Strategie prezentace hudební skupiny
Autor(ka) práce: Kaderková, Aneta
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Černá, Jitka
Oponenti práce: Nedvěd, Jan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou trendů v oblasti prezentace hudebních skupin a možností praktické aplikace vhodných vzorců v případě tvorby komunikační strategie hudební skupiny Bek Ofis. Výzkumnou metodou této práce je dotazování.
Klíčová slova: Hudební skupina; Hudební průmysl; Brand management; Bek Ofis; Sociální sítě; Nová media
Název práce: Strategy of music band Bek Ofis promotion
Autor(ka) práce: Kaderková, Aneta
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Černá, Jitka
Oponenti práce: Nedvěd, Jan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Matter of this bachelor's thesis is to analyze the trends of music bands promotion. The aim of the study is to apply these principles to a case of music band Bek Ofis. The research method of the thesis was a structured questionnaire.
Klíčová slova: New media; Music band; Music industry; Brand management; Bek Ofis; Social networks

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Arts Management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 16. 9. 2013
Datum podání práce: 18. 4. 2014
Datum obhajoby: 16. 1. 2014
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/43842/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: