Analysis of the Marketing Communication in Vitra Koncept s.r.o

Thesis title: Analýza marketingové komunikace ve společnosti Vitra Koncept s.r.o
Author: Berková, Lucie
Thesis type: Diplomová práce
Supervisor: Zamazalová, Marcela
Opponents: Vávra, Oldřich
Thesis language: Česky
Abstract:
Předmětem diplomové práce "Analýza marketingové komunikace ve společnosti Vitra Koncept s.r.o." je analýza současného stavu marketingové komunikace ve jmenované společnosti a následná doporučení jejího zefektivnění. V teoretické části jsou popsány nástroje marketingové komunikace, metody měření jejich efektivity a nové formy marketingových aktivit. V praktické části jsou aplikovány teoretické poznatky na vybraném podniku. V závěru diplomové práce jsou poznatky shrnuty a na základě analýzy marketingového výzkumu jsou navržena řešení zefektivnění současné marketingové strategie společnosti.
Keywords: efektivita marketingové komunikace; public relations; event marketing; komunikační strategie; psychologie marketinkové komunikace
Thesis title: Analysis of the Marketing Communication in Vitra Koncept s.r.o
Author: Berková, Lucie
Thesis type: Diploma thesis
Supervisor: Zamazalová, Marcela
Opponents: Vávra, Oldřich
Thesis language: Česky
Abstract:
The goal of the diploma thesis "Analysis of the Marketing Communication in Vitra Koncept s.r.o." is an analysis of current situation of marketing communication in the company and a recommendation for its further better effectiveness. In the theoretical part marketing communication tools are defined, measurements methods of their effectiveness are described and modern tools which are currently used are mentioned. The applied part uses the knowledge from the theoretical part for the description of the company. The last part of the diploma thesis is devoted to summarize the attained knowledge and to suggest particular solution for the company's future practice.
Keywords: psychology of marketing communication; effectiveness of marketing communication; communication strategy; public relations; event marketing

Information about study

Study programme: Ekonomika a management/Arts Management
Type of study programme: Magisterský studijní program
Assigned degree: Ing.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of Business Administration
Department: Department of Marketing

Information on submission and defense

Date of assignment: 4. 6. 2013
Date of submission: 15. 12. 2013
Date of defense: 4. 2. 2014
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/43249/podrobnosti

Files for download

Private annex
Private file
Download
    Last update: