Analýza marketingové komunikace ve společnosti Vitra Koncept s.r.o

Název práce: Analýza marketingové komunikace ve společnosti Vitra Koncept s.r.o
Autor(ka) práce: Berková, Lucie
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Zamazalová, Marcela
Oponenti práce: Vávra, Oldřich
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Předmětem diplomové práce "Analýza marketingové komunikace ve společnosti Vitra Koncept s.r.o." je analýza současného stavu marketingové komunikace ve jmenované společnosti a následná doporučení jejího zefektivnění. V teoretické části jsou popsány nástroje marketingové komunikace, metody měření jejich efektivity a nové formy marketingových aktivit. V praktické části jsou aplikovány teoretické poznatky na vybraném podniku. V závěru diplomové práce jsou poznatky shrnuty a na základě analýzy marketingového výzkumu jsou navržena řešení zefektivnění současné marketingové strategie společnosti.
Klíčová slova: efektivita marketingové komunikace; public relations; event marketing; komunikační strategie; psychologie marketinkové komunikace
Název práce: Analysis of the Marketing Communication in Vitra Koncept s.r.o
Autor(ka) práce: Berková, Lucie
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Zamazalová, Marcela
Oponenti práce: Vávra, Oldřich
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The goal of the diploma thesis "Analysis of the Marketing Communication in Vitra Koncept s.r.o." is an analysis of current situation of marketing communication in the company and a recommendation for its further better effectiveness. In the theoretical part marketing communication tools are defined, measurements methods of their effectiveness are described and modern tools which are currently used are mentioned. The applied part uses the knowledge from the theoretical part for the description of the company. The last part of the diploma thesis is devoted to summarize the attained knowledge and to suggest particular solution for the company's future practice.
Klíčová slova: psychology of marketing communication; effectiveness of marketing communication; communication strategy; public relations; event marketing

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Arts Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 4. 6. 2013
Datum podání práce: 15. 12. 2013
Datum obhajoby: 4. 2. 2014
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/43249/podrobnosti

Soubory ke stažení

Neveřejná příloha
Neveřejný soubor
Stáhnout
    Poslední aktualizace: