Communication strategy of the new product on the market

Thesis title: Komunikační strategie nového produktu na trhu
Author: Drnková, Jana
Thesis type: Diplomová práce
Supervisor: Filipová, Alena
Opponents: Bečvářová, Jana
Thesis language: Česky
Abstract:
Cílem diplomové práce je navrhnout komunikační strategii pro nově zaváděný produkt na český trh. V praktické části představuji společnost Meditor s.r.o. a nově zaváděný produkt poslechový program Tomatis. Při stanovení návrhu komunikační strategie programu Tomatis jsem mimo jiné vycházela z empirického výzkumu, ze stávající komunikační strategie a z definovaného cílového publika.
Keywords: Komunikace; Marketingový mix; Komunikační strategie; Komunikační mix
Thesis title: Communication strategy of the new product on the market
Author: Drnková, Jana
Thesis type: Diploma thesis
Supervisor: Filipová, Alena
Opponents: Bečvářová, Jana
Thesis language: Česky
Abstract:
Objective of the final thesis was suggesting communication strategy for new product on Czech market. In practical part I introduce company Meditor s.r.o. and new product Tomatis. The suggestion of the new communication strategy is base on especially my own research and previous strategy.
Keywords: Communication mix; Communication; Communication strategy; Marketing mix

Information about study

Study programme: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Type of study programme: Magisterský studijní program
Assigned degree: Ing.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of International Relations
Department: Department of Retailing and Commercial Communications

Information on submission and defense

Date of assignment: 30. 9. 2012
Date of submission: 1. 5. 2014
Date of defense: 12. 6. 2014
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/39086/podrobnosti

Files for download

    Last update: