Komunikační strategie nového produktu na trhu

Název práce: Komunikační strategie nového produktu na trhu
Autor(ka) práce: Drnková, Jana
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Filipová, Alena
Oponenti práce: Bečvářová, Jana
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem diplomové práce je navrhnout komunikační strategii pro nově zaváděný produkt na český trh. V praktické části představuji společnost Meditor s.r.o. a nově zaváděný produkt poslechový program Tomatis. Při stanovení návrhu komunikační strategie programu Tomatis jsem mimo jiné vycházela z empirického výzkumu, ze stávající komunikační strategie a z definovaného cílového publika.
Klíčová slova: Komunikace; Marketingový mix; Komunikační strategie; Komunikační mix
Název práce: Communication strategy of the new product on the market
Autor(ka) práce: Drnková, Jana
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Filipová, Alena
Oponenti práce: Bečvářová, Jana
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Objective of the final thesis was suggesting communication strategy for new product on Czech market. In practical part I introduce company Meditor s.r.o. and new product Tomatis. The suggestion of the new communication strategy is base on especially my own research and previous strategy.
Klíčová slova: Communication mix; Communication; Communication strategy; Marketing mix

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 30. 9. 2012
Datum podání práce: 1. 5. 2014
Datum obhajoby: 12. 6. 2014
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/39086/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: