Marketing strategy of dance school

Thesis title: Marketingová strategie taneční školy
Author: Muranová, Klára
Thesis type: Diplomová práce
Supervisor: Zamazalová, Marcela
Opponents: Jesenský, Daniel
Thesis language: Česky
Abstract:
Práce se zabývá problematikou marketingu služeb a návrhem marketingové strategie, který se opírá o teoretickou část diplomové práce. Za pomoci situační analýzy v praktické části včetně dotazníkového šetření jsou navrženy konkrétní řešení marketingové strategie pro taneční školu Team GJ v roce 2015.
Keywords: služby; taneční škola; tanec; strategie; marketing
Thesis title: Marketing strategy of dance school
Author: Muranová, Klára
Thesis type: Diploma thesis
Supervisor: Zamazalová, Marcela
Opponents: Jesenský, Daniel
Thesis language: Česky
Abstract:
The thesis deals with marketing strategy of dance school. The goal of the thesis is to create specific marketing solutions how to bring new customers to the business and retain clients' loyalty. The practical part contains interviews with current clients of the dance school, PEST and SWOT analyses and proposition of marketing strategy - using the marketing mix - for the next season of Team GJ in 2015.
Keywords: services; dance school; strategy; dance; marketing

Information about study

Study programme: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Type of study programme: Magisterský studijní program
Assigned degree: Ing.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of Business Administration
Department: Department of Marketing

Information on submission and defense

Date of assignment: 16. 10. 2013
Date of submission: 30. 11. 2014
Date of defense: 14. 1. 2015
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/44919/podrobnosti

Files for download

    Last update: