Diplomová práce se zabývá návrhem a oživením internetového obchodu Hotversi-onparts.cz, a to s využitím znalostí o podnikání prostřednictvím internetu, interneto-vém marketingu, disciplíně Competitive Intelligence, sociálních sítích, trhu s autodoplňky, a v neposlední řadě s důkladnou znalostí konkurence. Smyslem práce je metodicky přistoupit k danému projektu a postupovat od zjišťování teoretických informací k jejich aplikaci v reálném prostředí. Nosnou částí práce je popis oboru Competitive In... show full abstractDiplomová práce se zabývá návrhem a oživením internetového obchodu Hotversi-onparts.cz, a to s využitím znalostí o podnikání prostřednictvím internetu, interneto-vém marketingu, disciplíně Competitive Intelligence, sociálních sítích, trhu s autodoplňky, a v neposlední řadě s důkladnou znalostí konkurence. Smyslem práce je metodicky přistoupit k danému projektu a postupovat od zjišťování teoretických informací k jejich aplikaci v reálném prostředí. Nosnou částí práce je popis oboru Competitive Intelligence v teoretické rovině, a to se zaměřením na podnikatele - jed-notlivce, za použití nejaktuálnějších nástrojů pro realizaci disciplíny Competitive Intelligence prostřednictvím sociálních sítí. Cílem tohoto teoretické rozboru je aplika-ce zde popsaných metod a principů v praktické části práce, která se zaměřuje na důkladnou analýzu vybraných konkurenčních internetových obchodů. Reálná ukázka aplikace disciplíny Competitive Inteligence v prostředí internetových obchodů je největším přínosem této práce. |