Návrh internetového obchodus využitím sociálních sítí

Název práce: Návrh internetového obchodus využitím sociálních sítí
Autor(ka) práce: Fojtík, Tomáš
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Molnár, Zdeněk
Oponenti práce: Brdek, Vladimír
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce se zabývá návrhem a oživením internetového obchodu Hotversi-onparts.cz, a to s využitím znalostí o podnikání prostřednictvím internetu, interneto-vém marketingu, disciplíně Competitive Intelligence, sociálních sítích, trhu s autodoplňky, a v neposlední řadě s důkladnou znalostí konkurence. Smyslem práce je metodicky přistoupit k danému projektu a postupovat od zjišťování teoretických informací k jejich aplikaci v reálném prostředí. Nosnou částí práce je popis oboru Competitive Intelligence v teoretické rovině, a to se zaměřením na podnikatele - jed-notlivce, za použití nejaktuálnějších nástrojů pro realizaci disciplíny Competitive Intelligence prostřednictvím sociálních sítí. Cílem tohoto teoretické rozboru je aplika-ce zde popsaných metod a principů v praktické části práce, která se zaměřuje na důkladnou analýzu vybraných konkurenčních internetových obchodů. Reálná ukázka aplikace disciplíny Competitive Inteligence v prostředí internetových obchodů je největším přínosem této práce.
Klíčová slova: internetový obchod; Competitive Intelligence; Sociální sítě; Facebook; podnikání; Hot Version
Název práce: E-shop project with the use of social networks
Autor(ka) práce: Fojtík, Tomáš
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Molnár, Zdeněk
Oponenti práce: Brdek, Vladimír
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diploma Thesis deals with the design and launch of the e-shop Hotversionparts.cz. For this purpose is used the knowledge about business through the Internet, Internet marketing, Competitive Intelligence discipline, social networks, car accessories market and the most important - deep knowledge about real competitors. The pur-poses of this thesis are methodical approach to the project, and go from theoretical information surveys to the application of this information in the real environment. The main part of this thesis is the description of Competitive Intelligence field from theoretical point of view with focus on entrepreneur, and using the latest tools for doing the Competitive Intelligence discipline via social networks. The target of theo-retical analysis is the application of methods and principals described here, in the practical part, which focuses on deep analysis of competitive e-shops chosen. The real illustration of the Competitive Intelligence discipline application in the online shop-ping environment is the biggest contribution of this thesis.
Klíčová slova: Facebook; business; e-commerce; Competitive Intelligence; Social networks; Hot Version

Informace o studiu

Studijní program / obor: Aplikovaná informatika/Informační systémy a technologie
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta informatiky a statistiky
Katedra: Katedra informačních technologií

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 11. 2. 2015
Datum podání práce: 30. 4. 2015
Datum obhajoby: 28. 5. 2015
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/51200/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: