Analysis of Marketing Mix Tools of a chosen Company with Emphasis on Communication

Thesis title: Analýza marketingového mixu vybrané společnosti s důrazem na komunikaci
Author: Čvanda, Michal
Thesis type: Bakalářská práce
Supervisor: Svoboda, Petr
Opponents: Řepová, Helena
Thesis language: Česky
Abstract:
Cílem této práce je popis marketingového mixu s důrazem na komunikaci, zhodnocení vhodnosti využití jeho jednotlivých nástrojů ve společnosti Czech rent a car s.r.o. (Europcar) a navržení případných doporučení ke zlepšení stávajícího stavu.
Keywords: podnikatelské koncepce; marketingový mix; marketing; marketingová komunikace
Thesis title: Analysis of Marketing Mix Tools of a chosen Company with Emphasis on Communication
Author: Čvanda, Michal
Thesis type: Bachelor thesis
Supervisor: Svoboda, Petr
Opponents: Řepová, Helena
Thesis language: Česky
Abstract:
The aim of this thesis is a decription of the marketing mix tools, with an emphasis on communication, assessment of the appropriateness of the various marketing tools used at Czech Rent a Car Ltd. (Europcar) and proposal of recommendations to improve the current situation.
Keywords: marketing communication; marketing; marketing mix; business concept

Information about study

Study programme: Ekonomika a management/Management
Type of study programme: Bakalářský studijní program
Assigned degree: Bc.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of Management
Department: Department of Management

Information on submission and defense

Date of assignment: 26. 4. 2014
Date of submission: 20. 4. 2015
Date of defense: 25. 6. 2015
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/47688/podrobnosti

Files for download

    Last update: