Analýza marketingového mixu vybrané společnosti s důrazem na komunikaci

Název práce: Analýza marketingového mixu vybrané společnosti s důrazem na komunikaci
Autor(ka) práce: Čvanda, Michal
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Svoboda, Petr
Oponenti práce: Řepová, Helena
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem této práce je popis marketingového mixu s důrazem na komunikaci, zhodnocení vhodnosti využití jeho jednotlivých nástrojů ve společnosti Czech rent a car s.r.o. (Europcar) a navržení případných doporučení ke zlepšení stávajícího stavu.
Klíčová slova: podnikatelské koncepce; marketingový mix; marketing; marketingová komunikace
Název práce: Analysis of Marketing Mix Tools of a chosen Company with Emphasis on Communication
Autor(ka) práce: Čvanda, Michal
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Svoboda, Petr
Oponenti práce: Řepová, Helena
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim of this thesis is a decription of the marketing mix tools, with an emphasis on communication, assessment of the appropriateness of the various marketing tools used at Czech Rent a Car Ltd. (Europcar) and proposal of recommendations to improve the current situation.
Klíčová slova: marketing communication; marketing; marketing mix; business concept

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta managementu
Katedra: Katedra managementu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 26. 4. 2014
Datum podání práce: 20. 4. 2015
Datum obhajoby: 25. 6. 2015
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/47688/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: