Social network marketing and its usage of organization AIESEC

Thesis title: Marketing na sociálních sítích a jeho využití organizací AIESEC
Author: Hoang, Nam
Thesis type: Bakalářská práce
Supervisor: Sedláček, Jiří
Opponents: Slaba, Jiří
Thesis language: Česky
Abstract:
Úvod 1 Sociální sítě 1.1 Co jsou sociální sítě 1.2 Historie sociálních sítí 1.3 Uživatelé sociálních sítí 1.4 Druhy sociálních sítí 1.5 Nejznámější sociální sítě 1.5.1 Facebook 1.5.2 YouTube 1.5.3 LinkedIn 1.5.4 Twitter 1.5.5 Google+ 2 Marketing na sociálních sítích 2.1 Princip využití marketingu na sociálních sítích 2.1.1 Firemní profil 2.1.2 Reklama na hlavní stránce 2.1.3 Cílení uživatelů 2.2 Nejužívanější sociální sítě pro marketing 2.1.4 Marketing na Facebooku 2.1.5 Marketing na LinkedIn 2.1.6 Marketing na Youtube 3 Charakteristika organizace AIESEC 3.1 AISEC jako studentská nezisková organizace 3.2 Služby poskytované organizací AIESEC 3.1.1 Zahraniční stáže 3.1.2 Projekty do škol 3.1.3 Služby pro firmy 3.3 Přidaná hodnota AIESEC 3.4 Marketing organizace AIESEC 3.5 Využití marketingu na sociálních sítích organizací AIESEC Závěr Seznam zdrojů
Keywords: Marketing; Sociální sítě; AIESEC
Thesis title: Social network marketing and its usage of organization AIESEC
Author: Hoang, Nam
Thesis type: Bachelor thesis
Supervisor: Sedláček, Jiří
Opponents: Slaba, Jiří
Thesis language: Česky
Abstract:
Introduction 1 Social networks 1.1 What are social networks 1.2 History of social networks 1.3 Social network users 1.4 Type of social networks 1.5 Famous social networks 1.5.1 Facebook 1.5.2 YouTube 1.5.3 LinkedIn 1.5.4 Twitter 1.5.5 Google+ 2 Social network marketing 2.1 Social network marketing principle 2.1.1 Business profile 2.1.2 Newsfeed advertisement 2.1.3 Users targeting 2.2 The most using social networks for marketing 2.1.4 Facebook marketing 2.1.5 LinkedIn marketingn 2.1.6 YouTube marketing 3 Characteristic of the organization AIESEC 3.1 AISEC as student non-profitable organization 3.2 Services of the AIESEC 3.1.1 Internships abroad 3.1.2 School projects 3.1.3 Business services 3.3 Added value of the AIESEC 3.4 Marketing of the organization AIESEC 3.5 Marketing usage of the AIESEC Conclusion List of resources
Keywords: Marketing; Social networks; AIESEC

Information about study

Study programme: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Type of study programme: Bakalářský studijní program
Assigned degree: Bc.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of International Relations
Department: Department of International Business

Information on submission and defense

Date of assignment: 1. 10. 2014
Date of submission: 10. 12. 2015
Date of defense: 2. 6. 2015
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/49527/podrobnosti

Files for download

    Last update: