Marketing na sociálních sítích a jeho využití organizací AIESEC

Název práce: Marketing na sociálních sítích a jeho využití organizací AIESEC
Autor(ka) práce: Hoang, Nam
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Sedláček, Jiří
Oponenti práce: Slaba, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Úvod 1 Sociální sítě 1.1 Co jsou sociální sítě 1.2 Historie sociálních sítí 1.3 Uživatelé sociálních sítí 1.4 Druhy sociálních sítí 1.5 Nejznámější sociální sítě 1.5.1 Facebook 1.5.2 YouTube 1.5.3 LinkedIn 1.5.4 Twitter 1.5.5 Google+ 2 Marketing na sociálních sítích 2.1 Princip využití marketingu na sociálních sítích 2.1.1 Firemní profil 2.1.2 Reklama na hlavní stránce 2.1.3 Cílení uživatelů 2.2 Nejužívanější sociální sítě pro marketing 2.1.4 Marketing na Facebooku 2.1.5 Marketing na LinkedIn 2.1.6 Marketing na Youtube 3 Charakteristika organizace AIESEC 3.1 AISEC jako studentská nezisková organizace 3.2 Služby poskytované organizací AIESEC 3.1.1 Zahraniční stáže 3.1.2 Projekty do škol 3.1.3 Služby pro firmy 3.3 Přidaná hodnota AIESEC 3.4 Marketing organizace AIESEC 3.5 Využití marketingu na sociálních sítích organizací AIESEC Závěr Seznam zdrojů
Klíčová slova: Marketing; Sociální sítě; AIESEC
Název práce: Social network marketing and its usage of organization AIESEC
Autor(ka) práce: Hoang, Nam
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Sedláček, Jiří
Oponenti práce: Slaba, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Introduction 1 Social networks 1.1 What are social networks 1.2 History of social networks 1.3 Social network users 1.4 Type of social networks 1.5 Famous social networks 1.5.1 Facebook 1.5.2 YouTube 1.5.3 LinkedIn 1.5.4 Twitter 1.5.5 Google+ 2 Social network marketing 2.1 Social network marketing principle 2.1.1 Business profile 2.1.2 Newsfeed advertisement 2.1.3 Users targeting 2.2 The most using social networks for marketing 2.1.4 Facebook marketing 2.1.5 LinkedIn marketingn 2.1.6 YouTube marketing 3 Characteristic of the organization AIESEC 3.1 AISEC as student non-profitable organization 3.2 Services of the AIESEC 3.1.1 Internships abroad 3.1.2 School projects 3.1.3 Business services 3.3 Added value of the AIESEC 3.4 Marketing of the organization AIESEC 3.5 Marketing usage of the AIESEC Conclusion List of resources
Klíčová slova: Marketing; Social networks; AIESEC

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 1. 10. 2014
Datum podání práce: 10. 12. 2015
Datum obhajoby: 2. 6. 2015
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/49527/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: