Concept of marketing strategy for a chosen company

Thesis title: Koncept marketingové strategie vybrané společnosti
Author: Šestauberová, Kristýna
Thesis type: Diplomová práce
Supervisor: Filipová, Alena
Opponents: Zeman, Jiří
Thesis language: Česky
Abstract:
Tato diplomová práce se za zabývá konceptem marketingové strategie vybrané společnosti. Cílem práce je vytvoření marketingové strategie, která bude odrážet potřeby firmy a situaci na tuzemském trhu. Tato marketingová strategie bude odpovídat holistickému marketingovému konceptu. Práce je rozdělena na část teoretickou, kde je rozebrána podstata holistického marketingu a veškeré jeho složky. Druhá část práce již zpracováva veškeré návrhy v rámci nové marketingové strategie. Výstupem diplomové práce jsou konkrétní rady a doporučení, které budou mít pro společnost v budoucnu reálné využití.
Keywords: Marketing; Strategie; Holistická koncepce
Thesis title: Concept of marketing strategy for a chosen company
Author: Šestauberová, Kristýna
Thesis type: Diploma thesis
Supervisor: Filipová, Alena
Opponents: Zeman, Jiří
Thesis language: Česky
Abstract:
This diploma thesis is concerned with a concept of marketing strategy for a chosen company. The main goal of this thesis is to create a marketing strategy for the company. This strategy should be in accordance with holistic marketing concept. This marketing strategy will reflect the main characteristic of the company and the situation of the Czech market as well. This diploma thesis is divided into two parts. The first part describes a theoretical basis of the holistic marketing concept. The second part analyses the level of marketing in the company and suggests new marketing activities.
Keywords: Marketing; Strategy; Holistic marketing concept

Information about study

Study programme: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Type of study programme: Magisterský studijní program
Assigned degree: Ing.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of International Relations
Department: Department of Retailing and Commercial Communications

Information on submission and defense

Date of assignment: 30. 10. 2014
Date of submission: 1. 1. 2016
Date of defense: 30. 5. 2016
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/50081/podrobnosti

Files for download

    Last update: