Koncept marketingové strategie vybrané společnosti

Název práce: Koncept marketingové strategie vybrané společnosti
Autor(ka) práce: Šestauberová, Kristýna
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Filipová, Alena
Oponenti práce: Zeman, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato diplomová práce se za zabývá konceptem marketingové strategie vybrané společnosti. Cílem práce je vytvoření marketingové strategie, která bude odrážet potřeby firmy a situaci na tuzemském trhu. Tato marketingová strategie bude odpovídat holistickému marketingovému konceptu. Práce je rozdělena na část teoretickou, kde je rozebrána podstata holistického marketingu a veškeré jeho složky. Druhá část práce již zpracováva veškeré návrhy v rámci nové marketingové strategie. Výstupem diplomové práce jsou konkrétní rady a doporučení, které budou mít pro společnost v budoucnu reálné využití.
Klíčová slova: Marketing; Strategie; Holistická koncepce
Název práce: Concept of marketing strategy for a chosen company
Autor(ka) práce: Šestauberová, Kristýna
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Filipová, Alena
Oponenti práce: Zeman, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This diploma thesis is concerned with a concept of marketing strategy for a chosen company. The main goal of this thesis is to create a marketing strategy for the company. This strategy should be in accordance with holistic marketing concept. This marketing strategy will reflect the main characteristic of the company and the situation of the Czech market as well. This diploma thesis is divided into two parts. The first part describes a theoretical basis of the holistic marketing concept. The second part analyses the level of marketing in the company and suggests new marketing activities.
Klíčová slova: Marketing; Strategy; Holistic marketing concept

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 30. 10. 2014
Datum podání práce: 1. 1. 2016
Datum obhajoby: 30. 5. 2016
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/50081/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: